lauantai 11. kesäkuuta 2011

Mummokengät


Kenkäkauppa pitää remonttimyyntiä, joten kävin tietysti katsomassa löytyykö sieltä mitään varteenotettavaa. Se on suosikkikenkäkauppani, joten voihan sen arvata, että jotakin aina löytyy väkisinkin. Kaikkea ei oltu tietenkään alennettu vielä kunnolla, mutta löysin silti Tamariksen pikkukengät puoleen hintaan. Tamaris on suosikkimerkkini silloin, kun kengät on tehty kunnolla nahasta molemmin puolin. Tämä kenkäpari on ultramukava jalkaan. Kannoissa on antishokk-pehmennystä. Yleensä vierastan kaikenlaisia venyviä rypytyksiä, mutta nämä kengät ovat niin pehmeää nahkaa, että kantalenkin rypyt eivät häiritse ollenkaan.

Olen tyytyväinen, vaikka tyttö ristikin kengät heti ensinäkemältään mummokengiksi... Äideillä on kyllä oltava rautainen itsetunto (ja varma maku), kun avaa vastaanottotiskin kommenteille. Äskettäin hän sanoi minulle: "Miksi sun täytyy sinne illanviettoon lähteä? Papa voisi ihan yhtä hyvin mennä, kun ethän sä ole edes niin mukava..." Ahaa. Myönnettäköön, että sitä ennen hän oli yrittänyt pyytää meitä muuttamaan suunnitelmaa kauniisti toivoen minua jäämään illaksi kotiin, koska minun kanssani olisi mukavampaa. On se hyvä, että TIETÄÄ olevansa rakastettu. Silloin voi vastata viimeiseenkin epätoivoiseen yritykseen, että kuule mä just olen niin mukava, että eivät ne parempaa seuraa keksisikään. Rautainen itsetunto mummokengät jalassakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti